Tuesday, November 3, 2009

Sajamäng

Olen küll oma postitusega hiljaks jäänud, sest Sajamäng toimus tegelikult esimese veerandi viimasel päeval, 23. oktoobril, aga parem hilja, kui mitte kunagi.

Et Sajamängu üldse läbi viia, tuli muidugi küsimused koostada ning sellega tegelesid kõik ÕOV liikmed ning õpetaja Kristina ja õpetaja Marianne. Suured tänud kõigile! 

Kui küsimused valmis ning ka tehniline pool korras, võis mäng alata. Igas mängus oli 10 küsimust ning kõigi küsimuste õigesti vastamisel oli võimalik võita 100 krooni. Saatejuhiks olin seekord mina ning mul oli abiks Eliis, kes teatas publikule & mängijale, kas vastus on õige ning ütles mängijale kaks vale vastust, kui mängija seda õlekõrt kasutas.


Fortuunaks oli Vido Polikarpus.


Mängus osales 9 õpilast, igast klassist üks õpilane. Kõige suurema aplausi teenis kindlasti ära Raino, kes vastas kõigile küsimustele õigesti ning võitis 100 krooni. Lisaks sellele võideti ka väiksemaid summasid ning mõni õpilane pidi seekord rahata lahkuma. Ehk järgmine kord läheb paremini :)

Mulle meeldis Sajamäng väga ning arvan, et ka saatejuhi roll sobis mulle üsna hästi. Loodetavasti meeldis mäng ka publikule ning muidugi kõigile mängijatele :)


Roland küsimustele vastamas.


Kõik mängijad, saatejuhid ja fortuuna.


Peale Sajamängu olid meie klassil "Tagasi kooli" raames külalistunnid Kaidi Järvpõllu ning Kersti Kõosaarega. Kuigi me kõik olime koolipäevast väsinud ning mõte liikus juba vaheaja suunas, olid need tunnid kindlasti heaks vahelduseks, kuna erinesid traditsioonilisest õppetunnist. Minu arvates "Tagasi kooli" on huvitav projekt, mida võiks järgmistel aastatelgi korrata :)


Mariliis

No comments:

Post a Comment